"Mun pahin vastukseni, päivittäin katon sua
Roikut eteisen seinäl, en pääse pakoon sua
Et tarjoo oikopolkuu tai aina ees ratkasua
Vaan haastat mua, en saa huolii piiloon lakastua

Totuus ei tulessakaan pala
Ja se pelottaa vaan niit, joil on jotain salattavaa
Mä en ulkoista mun ongelmii, jos ja kun feilaan
Ni paras opetella peilaan, eiks vaa?

Se joka totuudesta suuttuu saa kattoo peiliin
Välillä se sattuu, se sattuu, eiks niin?
Se joka totuudesta suuttuu saa kattoo peiliin
Näätte kenen pitää muuttuu, se sattuu, eiks niin?"     
                                 -Elastinen-

 

Jos taas kirjottelis ajatuksia tänne. Kerrankin mut on pitänyt kiireisenä työn lisäksi joku järkevä asia, nimittäin liikunta. Mulle on siis jo useita vuosia sitten joku gynekologi sanonu näihin lapsettomuusasioihin liittyen et "hanki pt ni kyl sä laihdut ja tuut raskaaksi". Paskapuhetta ja rahantuhlausta ajattelin minä ja jatkoin entiseen malliin. Ravitsemusterapeutilla käynneistä ei kans ollu mitään apua koska käytännössä tiedän mitä teen väärin ja missä olis korjattavaa, mut se ei teoriaa puhuen mene mun pahviseen päähän.

MUT NYT, ennen joulua mä päätin et perkele ja laitoin puolitutulle pt:lle tuttua tapaamisen sopimiseksi. Pt vastas nopeesti ja vuodatin hänelle heti ongelmat ja sovittiin et tavataan. Jo ekalla kerralla tuntui et meillä synkkas ja pt suunnitteli mulle ekan saliohjelman. Kavereilta ja kotoa oon saanu tosi hyvin tukea ja liikunta on alkanu oikeasti tuntumaan hyvälle. Ja mä kaipaan sitä! Jesh!

Ekasta tapaamisesta ja kehonkoostumusmittauksesta ja nyt puoltoista kuukautta ja pikku hiljaa tuloksia alkaa tulemaan. Paino on kyl ihan samassa, muta läski sulaa ja lihakset kasvaa. Positiivista on muutenkin ollu se et kehonkoostumusmittaus paljasti sen et mä oon ihan oikeesti lihaksikas, tän läskikerroksen alla on jotain mitä treenata! 

 

Toinen positiivinen asia mitä viime aikoina on tapahtunu on, et viimein rohkenin ottaa yhteyttä lapsettomuuspolille ja pyytää keskusteluaikaa. Hoitoihin pääsykriteereihin on alkanu tulemaan vähän löyhennystä, joten mullakin vois olla mahdollisuus. Ainakin kannattaa ottaa selvää. 

Kirjottelen lisää kun keskusteluaika on ollu. :)